Első lépések a vállalkozásodban.

Az első lépés a regisztráció. Ha valaki pénzt szeretne keresni a DXN hálózatának forgalmából, hogy egyáltalán hozzájuthasson ehhez a lehetőséghez, az az első lépés, hogy regisztrál. Ez evidens, a kérdés azonban az, hogy hogyan?

A DXN hálózatába csak szponzoron keresztül lehet regisztrálni. Ez tulajdonképpen egy olyan embert jelent, aki már előttünk csatlakozott a DXN termékforgalmazói hálózatába. Lehetőleg olyan szponzort válasszunk, aki maga is aktívan foglalkozik hálózatépítéssel, hogy tudjon nekünk érdemi segítséget, támogatást nyújtani.

A regisztráció költsége egyszeri 4.000.-Ft + ÁFA, azaz 5.000.-Forint regisztrációs díj. Ennyibe kerül az életre szóló tagság, amely ráadásul örökölhető. (Ez egy jelképes összeg, de arra is szolgál, hogy ne keletkezzenek a rendszerben tömeges üres regisztrációk, amelyek csak az ügyintézők munkáját növelik fölöslegesen.) Emellett ahhoz, hogy a regisztráció érvényes legyen, azzal együtt minimum 1 db tetszőleges terméket kell megvásárolni. Ez is egyértelmű, termékvásárlás nélkül miért akarna bárki is a hálózat tagja lenni ?!

A regisztráció és vásárlás módjai:
  • Online regisztráció a szponzorok (a link végén elhelyezkedő) online regisztrációs kódjának segítségével, minden regisztrált tagnak van ilyen, az enyém így néz ki:  http://www.dxneurope.eu/310006459  . Ez a link az én weboldalam " Tagsági szerződés" oldalára mutat. Akinek nincsen saját kávés weboldala, annak egy egyszerű regisztrációs lap jelenik meg a linkje alatt. Ha a kódot lecseréled a sajátodra, akkor a link a Te regoldaladra fog mutatni. A regisztrációhoz rendelni kell min. egy db bármilyen terméket, ezt meg lehet tenni a webáruházból is.
  • A weboldalakról a letöltések oldalról letölthető "Jelentkezési lap magánszemélyeknek" nevű PDF-dokumentum kinyomtatása után azt ki kell tölteni és aláírva elfaxolni a Dxneurope központjába: Fax: 06-1-236-01-63. Ezzel együtt le kell tölteni a "Termékmegrendelő nyomtatvány"-t is és rendelni kell min. egy db tetszőleges terméket
  •  A szponzorral együtt kell elmenni a központi irodába, vagy a legközelebbi Service Centerbe (SC) és ott személyesen, a regisztrációs lap kitöltésével, a regisztrációs díj befizetésével és min. egy db tetszőleges termék megvásárlásával lehet regisztrálni.
A vásárlásnál meg kell adni a saját DXN regisztrációs számot. Emellett még meg kell adni az a szállítás és az átvétel módját, amely lehet:
  • személyesen a megjelölt SC-ben,
  • GLS-gyorspostával házhoz szállítva
A fizetés módja lehet:
  • Banki átutalás előre, a Dxneurope számlaszámára: OTP Bank 11743033-29901450
  • Utánvét (fizetés kp-ben a futárnak),
  • készpénzzel a SC-ben személyes átvétel esetén
A teendők a regisztráció után:

/Talán fontosabb ez a teendő az összes többinél, ezért ide is felrakom: ha regisztráltál a csapatunkba, akkor nálunk az a szokás, hogy elkéred (ha még nem kaptad volna meg) a szponzorodtól az első 5 aktív felsővonalad skype-elérhetőségét, vagy telefonszámát és felveszed vele a kapcsolatot! Röviden bemutatkozol, üdvözlöd őt és annyit mondasz neki, hogy számítasz a segítségére. Ezt ő meg fogja neked erősíteni. Gondolj bele, hogy mennyire fog téged is lelkesíteni az, amikor már szponzorként naponta több ilyen hívást kapsz a hálózatodba frissen csatlakozott üzlettársaktól./

A Dxneurope küld egy visszaigazoló email-t a regisztrációnál megadott email-címre, így nagyon fontos, hogy pontosan adjuk meg - a lehetőleg gmail-es - email-címünket! A visszaigazoló email tartalmazza a saját intranetes azonosítónkat és jelszavunkat, amellyel majd be tudunk lépni a saját webirodánkba.

Regisztrált tagként a legelső lépés az, hogy megismerkedünk az intranet különböző aloldalaival. Érdemes erre minél több időt rászánni és megjegyezni, vagy felírni, hogy mit hol találunk. Fontosnak tartom azt, hogy amikor csak lehetséges - lehetőleg minden nap - lépjünk be az intranetbe az újdonságok oldalon található friss információk miatt.

Fontos adatbázis található a bal oldali menü legalján található "Letöltések (41)" oldalon. Ha valamilyen kérdésünk lenne, akkor arra próbáljunk választ keresni az intranet különböző pontjaiban, mert az esetek 95%-ában a szponzorunktól is azt a választ fogjuk kapni, hogy erre a kérdésre a választ az intranet X oldalának Y pontjában fogjuk megtalálni.

A központi iroda munkatársait kizárólag abban az esetben hívjuk fel, ha a szponzorvonalunktól azt a választ kapjuk valamelyik kérdésünkre, hogy ez nem hálózatépítéssel kapcsolatos kérdés és kérdezd meg a központi iroda munkatársait. Ez lehet például egy külföldön élő csapattársunk rendelésével, regisztrációjával kapcsolatos kérdés, vagy esetleg egy új országban történő SC nyitásának esete. Az ő munkájuk elsődlegesen az irodában történő regisztrációk, vásárlások intézése, illetve az online csatornákon keresztül történő regisztrációk, vásárlások intézése és nem az információ-szolgáltatás. Erre nem tartanak fent külön ügyfélszolgálatot, ez a szponzorok feladata.

Saját weboldal igénylése:

Az következő konkrét lépésed az legyen, hogy megrendeled a saját, személyes weboldaladat, amelynek helyét szintén az intranet baloldali menü "Weboldalmegrendelés (37)" oldalon találod. Ezen az oldalon kattints az "új weboldal megrendelése" gombra és a megnyíló oldalon olvasd végig a weboldal-megrendelés feltételeit, majd töltsd ki a megrendelő- űrlapot. Válassz egy jó domain-nevet, ami majd beazonosítja a tevékenységedet. A megrendelőlap alján kattints a "küldés" gombra, ezután a kapni fogsz egy visszaigazoló emailt a megrendelésedről.

A sikeres kezdéshez hasznos anyagok: